بوروسیا دورتموند با برتری برابر اینتراخت فرانکفورت به جمع چهار تیم برتر جام حذفی آلمان صعود کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی آلمان شب گذشته با یک دیدار آغاز شد که در آن بورورسیا دورتموند موفق شد با برتری برابر اینتراخت فرانکفورت به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها راه یابد.
 
دورتموند که در این دیدار چند بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشت بازی را خوب آغاز کرد. اولین حملات آنها در دقیقه 37 انجام گرفت که مخیتاریان در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما نتوانست با پای چپ ضربه ی خوبی را به سمت دروازه ی حریف شلیک کند. فرانکفورت هم تیم دست و پا بسته ای نبود و چندین بار توانست موقعیت خطرناک ایجاد کند اما نتوانست به گل برسد.
 
نیمه دوم با برتری نسبی فرانکفورت آغاز شد اما دو تیم تا دقیقه 75 قادر به خلق موقعیت خطرناک روی دروازه یکدیگر نبودند. در دقیقه 78 مخیتاریان در شرایطی که تعادل نداشت در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه ی آرام او توسط ترپ دفع شد اما سرانجام در دقیقه 82 سباستین کئل روی توپی که مخیتاریان از روی نقطه کرنر ارسال کرده بود اثر گذاشت و اوبامیانگ که کنار تیر دوم جایگیری کرده بود موفق شد دروازه فرانکفورت را باز کند.
 
دورتموندی‌ها در دقایق پایانی به خوبی بازی را کنترل کردند تا با کسب یک برد خفیف خارج از خانه به مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان صعود کنند.
/2759/